FANDOM

znaleziono 1 stron o tej tematyce.

Źródło: Tibia tłumaczenia: Mavgan

Nie można jednoznacznie opisać kształtu Kwasowego Bloba, ponieważ jego forma i konsystencja zależy od miejsca, oraz podłoża w którym się znajdują. Jego galaretowate niekiedy płynne ciało jest silnie toksyczne, w różnych kolorach zieleni i żółci.

Wysoce destrukcyjne i korodujące Kwasowe Bloby mają niewiele wspólnego ze zwyczajnym szlamem. Są znacznie lepsze w wynajdywaniu ofiary i pochłanianiu jej, niż ich dalecy kuzyni. Podczas gdy zwykłe szlamy kierują się jedynie nienasyconym głodem to Kwasowe Bloby pragną zniszczenia. Zwykle atakują grupami z zamiarem całkowitego zniszczenia ofiary, na którą natrafią. To przerażający widok, kiedy kilka z tych stworzeń sunie się w kierunku obranego celu niszcząc wszystko na swej drodze. Niektórzy badacze sądzą, że te wszystkie istoty rozsiane po całym świecie, w niezrozumiały sposób kontaktują się ze sobą tworząc "jeden organizm". Skoro Kwasowe Bloby rozmanżają się przez podział na dwie jednostki, teza ta może mieć ziarenko prawdy. Tak czy inaczej, Kwasowe Bloby stanowią zagrożenie zwłaszcza dla środowiska. Żywe istoty są zwykle wystarczająco inteligentne i szybkie, by uniknąć spotkania z tymi Blobami, lecz wszelakie rośliny oraz budowle nie mają zwykle tyle szczęścia i są niszczone podczas ataków. W przeszłości, niektórzy ekscentryczni Ludzie Bagien stosowali Kwasowe Bloby w celu utylizacji odpadów, lecz sposób ten owszem, był skuteczny, lecz mało elegancki... W krótkim czasie pochłaniały spore ilości odpadów, co skutkowało szybkim wzrostem ich populacji. Nim się spostrzeżono Kwasowe Bloby zzzaczęły stanowić poważny problem. Po kilku nieprzyjemnych incydentach niszczenie odpadów został zatrzymany, niestety wyniki tej głupoty nadal są widoczne w wielu miejscach...

Kwasowe Bloby można spotkać w różnych zakątkach na całym świecie, lecz ich największe skupisko zaobserwowano w Dzielnicy Alchemicznej Yalaharu, gdzie przez eksperymenty alchemików wszystko zostało zniszczone i skażone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki